فرهنگ سازی مالیاتی از طریق مار و پله

در اکثر کشورها، بخش عمده ای از منابع دولت، از طریق اخذ مالیات تأمین می گردد و مالیات یکی از عمده ترین منابع درآمدی دولت است که در راستای اجرای سیاست های اقتصادی و همچنین بهبود رفاه اجتماعی ابزاری مؤثر و کارآمد محسوب می گردد.

حال آنکه دولت درخصوص همکاری بهتر مودیان به سازمان امورمالیاتی کشور ماموریت داده تا با فرهنگ سازی مناسب در زمینه مالیات ستانی بهترین عملکرد را نسبت به دوره های قبلی داشته باشد.

دراین خصوص سازمان امورمالیاتی کشورجهت کاهش دغدغه فرارمالیاتی و گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در کشور،در کنار انجام فعالیت‏های ذاتی و قانونی خود پیوسته در جهت آگاه‏سازی افکار عمومی جامعه وتقویت بنیه‏ های فرهنگی پرداخت مالیات می‏کوشدوبا برنامه ریزی حساب شده دراین راه گام برداشته که طی دوسال گذشته از دولت تدبیر و امید با تبلیغات مفید ، برگزاری جشنواره فرهنگ مالیاتی ،تقدیر از مودیان نمونه مالیاتی وتغییر در سازوکارهای مالیات ستانی عملکرد مثبتی ازخودبه نمایش گذاشته است.

در این بین سازمان صدا و سیما با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری،که فرمودند مالیات یک فریضه است و باهمدلی و هم زبانی بهتر می شود به پیشرفت و آبادانی کشور کمک کرد،حال چندوقتی است که با نمایش سریال مار و پله می خواهددر خصوص فرهنگ سازی پرداخت مالیاتی قدمی هرچندکوچک بردارد.

سریال مار و پله



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ا 18:11 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.